En liten förklaring

Publicerat klockan: 23:08:59 den 2008-09-24

Jag vill bara passa på att förklara att livet är så underbart!
- Jag omges av helt otroligt underbara vänner
- Jag tränar och mår så bra av det
- Jag är duktig i skolan
- Hösten är vacker
- Jag tjänar pengar som, tro det eller ej, förenklar livet
- Jag är den jag vill vara
- Jag vill fortfarande lära mig, bli bättre och utvecklas
- Jag åker till London snart

Idag, till exempel, när jag tog bussen till yogan, slog en sak mig. Vad livet är underbart. Är det inte det? Håller ni inte med? Då snackar jag inte materiella saker som elektronik eller kläder, eller att jag är så cool för att jag har coola vänner. Nej, jag pratar om hur underbart livet är. Att du är du, att det var vackert väder idag, att du har vänner som ställer upp för dig och att det bara var så skönt att gå hem från jobbet idag. Kan ni inte också tycka det? Jag vill bli bättre på det, ni kan ju lika gärna haka på med en gång: börja uppskatta vardagens enkla ting! Uppskatta livet. Ett gott skratt förlänger livet. Live while you can!


En anledning till varför livet är så underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0