Dagens planering!

Publicerat klockan: 14:02:03 den 2008-09-20
Det är nog inte många 18 åringar som går upp klockan 8:00 en lördagsmorgon - frivilligt! Men det gör jag! Jag var tvungen att gå upp den tiden för att hinna till träningen, men jag känner nu att jag skulle behövt sova lite till. En timme hade nog gjort susen. Jag har så mycket plugg att ta itu med idag, och då måste man ju vara på topp! Ska äta lite lunch och byta till lite mysigare kläder och sedan sätta igång! Till ikväll ska jag köpa lite naturgodis och titta en en film. Bara ta det lugnt. Jag får den uppmaningen av mina föräldrar allt för jämnan nu för tiden, de tycker jag ska tagga ner lite. Det tycker i och för sig jag med, men jag hinner inte med allt som ska göras då! Nej, lunch var det!

Förresten, bild på mina nya byxor kommer under dagen! Ha en underbar lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0