Dagens Outfit

Publicerat klockan: 20:52:56 den 2008-09-14

Dunväst, ICED
Tröja, InWear
Jeans, Cubus
Skor, Converse
Väska, från Hötorget
Örhängen, Pilgrim
Halsduk, Viva la Diva i Kristianstad

God kväll!
Min käre bror John, snart 17 år, kände att det var superviktigt att spela ett fotbollsspel på datan i några timmar, innan jag gick in på datan, så därför uppdaterar jag sent. Lite störande, men vad ska jag göra? Han har ingen förståelse för vad jag gör. Nu ska jag sluta låta så negativ.
Dagen på jobbet gick snabbt. Jag gillar att arbeta några timmar i veckan, bara känslan av att jag tjänar mina egna pengar säger allt!

Imorgon är en ny vecka - igen! Håller ni inte med om att tiden går superfort? I nästa inlägg ska jag skriva upp hur veckan ser ut, titta in snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0