Dagens Outfit

Publicerat klockan: 16:40:30 den 2008-09-11

Jacka, Debenhams
Kofta, Gina Tricot
Linne, EastWest
Halsduk, lånade av Mami
Väska, från Hötorget
Byxor, H&M
Loafers, Skopunkten
Långt halsband, Pilgrim
Halsband, från Grekland

Hej, hej!
Är bara hemma för att vända en snabbis. Ska strax åka och möta min Daddy, Vi ska äta ute ikväll, lite på tu man hand. Ska bli mysigt, vi har så mycket att prata om!

Idag spelade vi upp våra experiment projekt i drama. Jag var bäst! Det gick verkligen hur bra som helst! Alla skrattade, vilket visade på att den var rolig, vilket var något vi ville.  Varje grupp fick ett objekt (vi fick en käpp) och en bild. Utifrån bild skulle man tolka och göra en scen, där objektet var den centrala mittpunkten.
Nu måste jag rusa om jag ska hinna. Bilder från skolan och middagen kommer när jag kommer hem igen. Ta hand om er tills dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0