Att skoshoppa!

Publicerat klockan: 17:20:00 den 2008-09-18
Efter skolan åkte Jennifer och jag och "skoshoppade" som hon så fint kallade det. Jag prövade massa, massa och åter massa skor, men tror jag kommer köpa dessa:



Snygg, matt färg som passar toppen nu till hösten! Vad tycker ni? Like it? Förstår ni förresten att det fanns en hel del skor att välja på? Kolla bara!



Åh, jag är så irriterad! Hela eftermiddagen har jag gått omkring med känslan av att det är något jag ska göra, men jag kommer inte på vad det är. Har ni kännt så någon gång? Ungefär som när man åker på semester och är säker på att man glömt något hemma. Trist! Det kanske är något jätteviktigt!

Nu måste jag börja med att analyze a poem. Det är till engelska c, där dikterna är hämtade från den post-koloniala tiden = en utmaning! Bäst att sätta igång right away!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0