Härligaste kvällen på länge!

Publicerat klockan: 09:15:10 den 2008-10-19

God morgon!
Får be om ursäkt för att jag inte uppdaterade under kvällen, men jag stupade i säng runt 23:00 snåret, helt slut. Behövde verkligen sova, så jag lyssnade på kroppen!

Håret blev fixat igår! Det känns superskönt! Hårbottnen (utväxten) blev några nyanser ljusare än vanligt och den här gången bad jag Sara lägga i folieslinngor istället för hätta - det gör ju så fruktansvärt ont! - så det blev många fler mörka slingor än vanligt, men jag är supernöjd! Nästa gång kommer vi lägga i både ljusa och mörka slingor = inte lika synlig utväxt. Toppen! Dessutom klippte hon till det, så det är alldeles silkeslent nu när de slitna topparna är borta! Det enda minuset igår var att hon fönade håret, och vek topparna innåt, vilket inte ser hur bra som helst ut! Får duscha idag, så att håret blir mer "mitt" tills skolfotot imorgon!
Haha, mitt hår är så tjockt (väger tydligen minst 2kg!) och då tar det väldigt lång tid, så igår fick jag sitta i salongen tills efter stängning! Men, men, så blir det ibland!

Efter frisören mötte jag upp Jenny. Det var meningen att vi skulle äta ute, men stället vi skulle till hade stängt för dagen, så vi gick till Gina Tricot och prövade massa kläder. Jag kom hem med en poloklänning i mörkt grått och en sidenkjol som man har uppe i midjan, också i mörkt grått. Supersnyggt att ha tillsammans när man går ut. Annars tror jag att jag ska ha klänningen när jag flyger på tisdag. Bekvämt ska det vara!

Efter Gina gick vi till en pizzeria och köpte... pizza! Och en kycklingsallad... Vi åkte hem och åt middag framför TV:n, sedan kom Lina och då tittade vi på ICE AGE 2, Svensson, Svensson och någon brottsserie som var ganska tråkig (dåliga skådespelare!). Myskväll helt enkelt. Med mina tjejer, helt underbart!

Förresten, här har vi poloklänningen och här har vi kjolen! (Sorry att det inte blir några ordentliga bilder, men min mobil är fortfarande på lagning och sånt går tyvärr inte särskilt fort...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0