Nu ska jag kurera mig!

Publicerat klockan: 14:21:39 den 2008-10-16
Ända sedan i måndags så har jag haft ont i halsen. Knappt man vågar säga det för att det låter så konstigt, men jag har extremt ont i ena halsmandeln. Fråga mig inte varför, men jag kollade hos en läkare som sa att det såg var rött och svullet ut. Jag blev rekomenderad Frishemans Friend (blå/vita paketen), sömn, vila och långsamma promenader ute i friska luften. Allmäntillståndet var inte direkt på topp efter lunch, så jag gick till röstläraren och meddelade att jag skulle gå hem. Med mig fick jag en lapp där det stod tips på olika mediciner för att tillfriskna fort, så jag till Apoteket och köpte en medicin som man ska gurgla som tydligen ska vara riktigt bra. Nu är jag hemma igen och har fixat följande:


+ höstpromenad avklarad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0