Urhärlig söndagkväll

Publicerat klockan: 21:57:57 den 2008-10-19


Farmor och Elisabet hjälpte mig med "En Midsommarnattsdröm". Tackar!


Att fira farfar var hur trevligt som helst! Det är så skönt att komma ut till farmor och farfar. Att komma hem till dem är som att komma bort från Stockholm ett tag. De äger en stor tomt, så det är som att vandra omkring i en oas när man är där. Maten som serveras där är så god och det är så mycket, så man åker alltid därifrån proppmätt. Det är vad jag är just nu. Kusin Elisabet var världens gulligaste och bilder från kvällen till mig.

Dessutom tänkte jag invika med en liten sak: jag hann sola solarium! Är man inte bäst?! Det syns inte så värst mycket, vilket aldrig är snyggt, så jag är nöjd. Hann dessutom köpa en liten present till Hannahs familj, som tack för att jag får stanna hos dem, OCH komma ut till bilen först av alla i familjen. Hörni, jag är grymt stolt över mig själv! God kväll!


Kommentarer
Postat av: Puffen

vad fin bild på dig! Håret ser skitsnyggt utOch kläderna :D

2008-10-19 @ 23:01:04
Postat av: Ellie

Det var en väldigt trevligt kväll, tack för den =)

2008-10-22 @ 17:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0