Trasig mobil

Publicerat klockan: 15:14:42 den 2008-10-07
Hallå!
Hoppas allt är superbra med er! Just nu sitter jag i skolan och pluggar lite; har nämligen skriftliga uppgifter som ska lämnas in i både Svenska C och naturkunskap imorgon, så det gäller att ligga i!
Bara så ni vet så råder det inte längre något "elektronikstopp" hemma längre. Jag körde inte med några puppyeyes, kommunikation fungerade alldeles utmärkt!
Jag blir så förbannand! Min mobil har gått sönder för andra gången, på samma ställe! Ska gå till The Phone House idag och skälla lite på dem. Visst att den går sönder, men jag köper inte att den går sönder på samma ställe, när jag betalat för reparationen! Usch och fy! Eftersom man måste vara administratör för att kunna använda USB-sladdar på offentliga datorer, och jag inte är det, så kan jag, återigen, inte lägga upp några bilder. Om jag fick drömma skulle jag få en ny, fräsch mobil idag, så jag kunde åka hem och lägga in alla mina bilder. Om det inte blir som planerat tar de och skickar min telefon på repatation (igen) och jag åker hem med en telefon från stenåldern. Hoppas min "dagens dröm" går i uppfyllelse!

Ha en toppeneftermiddag ute i solen! Vi hörs senare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0