That's 70s Show

Publicerat klockan: 23:33:26 den 2008-10-12


Kommer ni ihåg när jag sa att Jennifer och jag såg ut som karaktärerna tagna ut That's 70s Show? Well, här har vi bevis! Vad tycker ni? Likt eller inte? Jag fick höra att jag var Donna; stämmer det?

Just det! Bion! Såg ju som sagt Patrik 1,5 med Dana. Den var helt okej, En sådan där film som man sitter och ler sig igenom, en riktig feel-good rulle. Fast den var lite för snabbt gjord, allt var så typiskt och till och med lite oproffsigt, men den blir klart godkänd på grund av Gustav Skarsgård och han som spelar Patrik som jag inte kommer ihåg vad han heter för tillfället. Grymma!
Några osmarta bakom oss satt och sa "usch, äckligt" hela tiden när Torkel och Gustav skulle kyssas/ ha sex. Herregud, är man inte lite dum om man går och ser en film med ett gaypar i och förväntar sig att det inte ska innehålla lite romantik?!

Nej, nu ska jag rulla. Börjar tidigt, som vanligt imorgon! Sov gott/ god morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0