SuperMami

Publicerat klockan: 22:45:46 den 2008-10-09
Just nu infinner sig en lugn, härlig känsla i min kropp. Mami har fixat tangentbordet, och därmed kan jag skriva som jag vill till alla supersöta läsare! Yey!
Önskar lite att jag hade samma nu-jäklar känsla som min underbara Mami har. Nu ska ni inte tro att jag är världens lataste soffpotatis, men när man har en Mami som verkligen fixar allt, orkar man till exempel inte leta efter vad det nu kan vara, för man vet att man kan leta en stund, sedan kan man visa lite puppyeyes inför Mami, så letar hon upp vad jag letade efter. Jag tappar tålamodet så att säga, och då är det bra att ha någon som kan rycka in. Hon är en riktig SuperMami!

Satt flera timmar på Stadsbiblioteket och pluggade Nutida Konst. Och jag lovar er, att sitta där är något jag tänker börja med! Arbetet blev så effektivt, för jag kan inte slinka iväg till kylskåpet eller datan och slösa tid, utan jag sitter på ett ställe där alla är tysta, fokuserade på sitt och verkligen använder sina coola hjärnor!


Jag och underbara Emilia de Poret! Rocka i Aussie nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0