Snar utveckling!

Publicerat klockan: 20:32:41 den 2008-10-01

Hola!
Yoga-klassen var helt otroligt jobbig och kul! Jag är fortfarande skakig, men musklerna känns kanon! Denna gång kändes grymt mycket roligare än förra veckans klass, som för övrigt var min första. Jag kan inte påstå att det var lättare på något sätt, men jag har blivit lite vigare. Fort går det! Jag kommer definitivt ge det några fler gånger, så hoppas vi på enrom utveckling! Dessutom har jag en onsdagsträningkompis nu! Jag och Sofie hade hur kul som helst! Hon som gammal friidrottare kommer ha världens träningvärk imorgon i ryggen (friidrottare strechar nämligen inte alltför ofta!)!

Nu ska jag ta en uppfriskande dusch och sätta igång med läxor och 7 Days to Change Your Life! Vad gör ni ikväll?


Detta kommer jag titta på ikväll!


Kommentarer
Postat av: Hedvig

Hehe, helt chanslös skulle du nog inte vara! ;P



Jo min mobil blev stulen för ett tag sen och jag har fortfarande inte fått mitt sim-kort (trots att det var ett bra tag sedan jag beställde det) så jag har ett nytt nr ett tag nu innan jag får tillbaka mitt gamla igen (: men jag kan inte det nya utantill än så kan jag ta ditt ? PUSS

2008-10-01 @ 23:15:01
URL: http://hedvigjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0