Sightseeng in London!

Publicerat klockan: 21:59:28 den 2008-10-22
Hi ya!
Underbar dag! Suersockrig frukost, fettig fish and chips till lunch, sedan supergott eftermiddagste och thaimat till middag. Kul blandning! Maten ar extremt annorlunda, mycket socker och fett; Efter fish and chipsen var jag illamaende riktigt langem, sa imorgon ska jag nog kopa lunch pa TESCOS. Kanske en macka och lite frukt. Helt onormalt nyttigt enligt dem, men whatever!

Vi akte till London idag och tittade pa Houses of Parlament, Big Ben, The Globe Theatre, Tate Modern,
  och London Eye. Jag fullkomligen alskar London! Funderar seriost pa att flytta hit. Vi far se. Just nu ser det riktigt lovande ut. Hors senare! Take care!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh jag vill också vara där! Du verkar ha det bäst och det är du värd! Puss <3



Ps. glöm inte att hälsa alla från mig :)

2008-10-24 @ 16:24:50
URL: http://www.matilda-tilda.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0