Morgon är det kanelbullens dag!

Publicerat klockan: 21:47:36 den 2008-10-03


Hey ya guys!
Hoppas ni alla har en toppenfredag! Jag kom hem för en liten stund sedan, efter 15 timmar på språng. Inte ens är jag trött, ärligt talat så har jag spring i benen just nu! Vilken dag det har varit! Toppenlektion i drama, lektion på Moderna Museet, två möten med jobbet och lite "vanligt" jobb! Hur fel kan det bli?!

Det undgik väl inte så många att det var strul med tunnelbanan hela morgonen? Jag hade, tack och lov, en granne som förvarnade mig om detta, så jag tog en annan väg till skolan. Även om jag kom försent till lektionen lyckades jag bli uppiggad! Vem skulle inte bli det av att få en supergod kanelbulle utdelad på gatan av ett café?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0