Manusläsning

Publicerat klockan: 21:36:59 den 2008-10-04
Detta har jag investerat i idag:


Marc O'Polo halsduk.



Försvarets hudsalva i samarbete med Rosa Bandet. 2 kronor går till organistationen! Köp nu!



Lindt vit chokladkaka. Mums!



Veet wax stripes. Perfekt innan jag åker till London!

Ikväll har jag haft det hur mysigt som helst! Skönt att ta det lite lugnt ibland också, för omväxlings skull så att säga. Har läst igenom ett helt manus, som vi ska jobba med på lektionerna nästa vecka. Får se om det blir en representativ kandidat till de slutgiltiga manus vi väljer, varav ett vi sedan kommer jobba med det närmaste halvåret och sedan spela upp på en riktig teater. Lite onyttigheter som pizza, choklad och snickerstårta har slinkit ner. Inte särskilt gott, om jag får säga vad jag tycker. Äter man nyttigt största delen av tiden känner man sig inte särskilt intresserad av onyttiga saker, när det väl kommer till kritan. Nu ska jag ta vara på det sista av dygnet. Ha en fortsatt toppenkväll!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh vad avundsjuk jag blir på den där chokladen! Vit choklad är verkligen så mums!

2008-10-05 @ 19:41:27
URL: http://www.matilda-tilda.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0