Man kan ju alltid längta...

Publicerat klockan: 14:54:52 den 2008-10-10
Nutida Konst provet gick alldeles fint! Exakt vilket betyg det slutar i får vi vänta med tills jag får det tillbaka, just nu är det lite svårt att svara på! Eftersom lektionen är så lång och jag inte satt hela tiden, kunde jag åka hem och ta det lite lugnt, istället för att åka direkt till jobbet. Nu ska jag äta lite mellanmål och koppla av innan jag åker och tjänar pengar! Ciao!


På tal om avkoppling; hur underbart är det inte att sitta på en restaurang i Paris med toppensällskap?!

Kommentarer
Postat av: Matilda

ÅH! Vill till PARIS nu!!!!!!! skönt att du fick en paus också innan arbetet. Puss!<3

2008-10-10 @ 18:25:19
URL: http://www.matilda-tilda.bloggspot.com
Postat av: Anonym

shit är det du som är blondinbella? WOW.SHIT.COOLT.WOW.VERKLIGEN.OJOJOJ.TJENA!

heh..

2008-10-10 @ 21:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0