Man blir som man umgås

Publicerat klockan: 10:01:26 den 2008-10-17
Hej alla glada!
Vilken toppendag det är idag! Knappt att jag gick upp i morse, mådde inte särskilt bra då, men jag kämpade mig upp och gick till skolan. Frukost köpte jag och åt i skolan. Under dramalektionen läste Jennifer och jag ett superkul manus, ska fortsätta läsa det när vi sitter på planet till London.

Haha, omedvetet är vi båda klädda i stövlar i och knästrumpor idag. Man blir som man umgås, inte sant?! Efter skolan ska jag jobba lite. Pengar är alltid välkommet!

Om allt går som planerat kommer jag köpa denna i helgen. Nice, don't you think?!
 Bild av SONY VGN-CR41S/P 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Supersnygg dator, du får gärna köpa en åt mig också ;) Puss <3

2008-10-17 @ 16:22:19
URL: http://www.matilda-tilda.bloggspot.com
Postat av: ferida

varför finns den inte kvar på marknaden ),:

2010-08-17 @ 18:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0