LUNCH PÅ MODERNA

Publicerat klockan: 22:13:46 den 2008-10-03

Höstsalladen.



Jennifer och jag hann inte äta lunch i skolan idag på grund av våra möten, så vi lunchade med tjejerna efter "lektionen", i Moderna Museets restaurang. Jag tog en höstsallad som tyvärr inte var så god. Jag har ätit bättre mat än så där, så att säga. Det var i alla fall hur trevligt som helst! Vi pratade om allt mellan himmel och jord, som vanligt. Vi bestämde att vi ska ta en helgdag och åka ut till Djurgården och gå på Liljewalchs konsthall och se bland annat Sigrid Hjertén och sedan luncha på Blå Porten, my favourite eating place of all times!
Titta förresten på bilderna på mig och tjejerna! De gör alla miner och "spelar" framför kameran. Märks det inte inte tydligt att de är esteter?!


Fikapaus för Natalie och Marta.



Söta tjejer, Natalie och Jennifer, håller ni inte med?



Myself & Frannie.


Nu ska jag mysa med familjen och ta det lite lugnt innan jag går och lägger mig, för omväxlings skull ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0