Lugn

Publicerat klockan: 20:19:22 den 2008-10-20


Här är en bild innan Jennifer och jag gick in på dagiset idag. Glada, pigga och förväntansfulla. När vi sedan stod utanför deras dörr hörde skrik innifrån blev vi lite nervösa. Speciellt när vi fått sagt att inte fota där inne och att det skulle finnas pedagoger under mötet. Vi undrade nästan vad det var för storts ungar vi skulle jobba med. Men det gick verkligen superbra! Spralliga små barn, jättesöta som pratade en hel del om Blixten McQueen.

Packningen är i princip klar nu! Känns verkligen toppen. Lugn. Jag har duschat. Lugn. Ska äta middag nu, fixa lite fransk manikyr och eventuellt titta på en film. Lugn. Ah, superskönt. Ändå bildas det en fjärilsarmé i magen på mig. Herrgud, vad rolig den här resan ska bli! Jag kommer verkligen ha svårt att fokusera på rätt saker imorgon i skolan.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh jag vill höra mer om ert arbete sen :) Puss <3

2008-10-22 @ 21:50:29
URL: http://www.matilda-tilda.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0