Jag ska...

Publicerat klockan: 14:38:06 den 2008-10-29





Höstlov! Vad skönt det känns! Nu ska jag verkligen försöka kunna njuta av att ta det lugnt, ni vet, titta på en film, umgås med familjen och vännerna, läsa, plugga lite och ha en helkväll ute!
Idag tog jag sovmorgon. Inget alarm ställdes och jag har kunnat göra saker i precis det tempo jag känner för. Jag ska inte stressa för att hinna med så mycket som möjligt den här veckan, bara försöka vara. Det enda jag har inplanerat idag är ett yoga-pass, som jag verkligen ser fram emot.

I veckan kommer jag köpa min rosa laptop. När jag väl har den kommer jag överföra bilder från London som ni ska få ta del i. Laptopen kommer inhandlas imorgon eller på fredag, vi får se när Mami/Daddy har tid att följa med mig.

Ni som har lov just nu; passa på och njut! Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0