Inte vilken söndag som helst

Publicerat klockan: 10:02:03 den 2008-10-05


God morgon!
Idag är det söndag För många innebär söndag den tråkigaste dagen på veckan. Man är bakis hela dagen, det finns inget vettigt att göra och dagen bara segar sig fram. Tänk tvärtom! Det här är den sista dagen på veckan; gör den till den bästa dagen! Fika med några kompisar, ät middag med familjen, hinn med alla läxor som du aldrig hinner göra i veckan, ha en mysdag och se på en film, eller träna. Det finns så mycket man kan göra. Och kom ihåg: det är bara du, och ingen annan, som bestämmer hur ditt liv ska se ut! Börja med att forma det nu med det samma!

Idag vaknade jag innan mitt alarm ringde. Men inte är jag sur för det, jag känner mig nämligen utsövd. London-resan är inte alls långt borta nu, vilket känner hur kul som helst!
Min bra:iga söndag kommer spenderas genom att plugga till största delen. Och läsa 7 Days to Change Your Life förstås. Det var så mycket kul grejer som hände i veckan, så jag har hamnat lite på efterslänten med läsandet. Oj, oj, vilken bra dag det är idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0