Hösten är verkligen här nu!

Publicerat klockan: 16:36:16 den 2008-10-04

Det har väl inte undgått någon att hösten faktiskt är här nu?



Hi ya!
Styrketräningen gick bra, dock kändes det ganska mycket i musklerna idag. Ni vet när det liksom bränner och börjar skaka i muskeln medan man utför övningen. Men hur som helst så var det grymt skönt! Jag älskar verkligen att träna! Jag älskar känslan, hur bra jag mår av det och att hålla mig i form! Kan inte bli så mycket mer fel, eller vad säger ni?

Har köpt med mig en vit chokladkaka från Lindt som jag ska njuta av ikväll. Godiset som jag köpte med mig hem igår var ingenting för mig. Daddy fick det istället.
Nu ska jag strax sätta igång med lite plugg, läsa 7 Days to Change Your Life och fixa naglarna. Jag jobbar på att få samma form som man får efter att ha varit på en salong och fått manikyr. Långa och lite mer fyrkantig form. Inser nu att jag vill ha ett mörkblått nagellack. Har ni några tips på vilka märken som är bäst? O.P.I, Chanel, Viva la Diva, Helana Rubenstein, Depend eller Malava kanske? Emilia de Poret, vilket föredrar du vännen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0