Helgen är säkrad

Publicerat klockan: 14:32:46 den 2008-10-16



Det har köpts hem lite olika filmer under veckan som gått. Bland andra ICE AGE 2, Mr Beans semester, Into the Wild, The Notebook, I Hennes Skor och Djävulen bär Prada. Jag har redan sett alla filmerna, men jag är en sådan där typiskt teaterbrud som måste se om en film om, och om, och om igen. Smula ner den i mindre bitar och sönderanalysera den, vända ut och in på alla situationer - allt för att suga åt sig det av värde och därav utvecklas som skådespelerska. Vi får se om jag ställer in pilatesträningen i helgen, lite beroende på hur jag mår. Jag MÅSTE nämligen känna mig frisk som en nötkärna på tisdag; drar nämligen jag och Jennifer till London! En vecka! Yey! 
Jag som egentligen kände för att gå ut i helgen, med med alla filmer nu så känner jag mig säkrad. So long!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh vad jag är avundsjuk på dig! jag vill också tll london! :)

2008-10-16 @ 18:23:40
URL: http://www.matilda-tilda.bloggspot.com
Postat av: frannienanny

:) jag tycker att du kan ta med dej into the wild när jag har mys hemma hos mej?<33

2008-10-17 @ 20:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0