Gråt mer!

Publicerat klockan: 20:34:43 den 2008-10-16

Funderar du på en kväll med the Notebook som sällskap? Se till att ha näsdukar i närheten! Jag har precis sett den, för andra gången, och tårarna fullkomligen strömmade nerför kinderna. I och med alla olika laster man släpar på i vardagen kan det vara bra att få ut lite när som. Jag kanske inte är skitförbannad på någon och måste skrika ut alla mina känslor, men att gråta till en film fungerar precis lika bra.
När jag gick på högstadiet fanns det en toppenlärare som förklarade detta för mig, genom att omformulera en artikel hon läst. Riktigt bra och riktigt sant! Så: gråt mer!


Önskar verkligen jag kunde äta som vanligt just nu...


Just nu mår jag inte superbra. Halsonten (i ena halsmandeln, suck) har, tack och lov, gått ner, men jag har tappat matlusten helt och hållet. Är inte hungrig och mår bara illa när jag ser mat. Känner mig inte hungrig heller, vilket känns riktigt sorgligt; för när jag äter mat stoppar jag ju automatiskt i mig näring och kan därför träna, göra saker jag vill och må bra. Så känns det inte på några sätt och vis just nu.
Kommer gå och lägga mig tidigt ikväll. Den bästa medicinen mot alla sorters bacieller är ju ändå sömn! God kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0