En ny dag, lite gladare

Publicerat klockan: 14:31:51 den 2008-10-09
Hallå!
Mycket bättre dag idag, I should tell you! Kul röst-lektion, där vi testade på hur man använder mikrofoner. Bra att veta känner jag!

Snart ska jag till Eastman och ha möte. Vi ska prata om TENSen som jag använt den senaste månaden och se om det skett några framsteg. Innan dess använder jag datorn här i skolan, eftersom tangetbordet hemma är helt kaputt.
Resten av dagen kommer spederas till att plugga till provet vi har i Nutida Konst imorgon. Hann ju som sagt inte igår, eftersom jag, Jennifer och Marta var på Stadsteatern och såg "Cabaret". Ganska intressant, men inte så pass att den var värd att stanna i andra akten, så jag, Jennifer och Elin åkte hem. Ganska skönt; istället för att komma hem klockan 24:00, kom jag i säng vid den tiden. 

Medan all elektronik vägrar samarbeta, lägger jag upp lite schyssat bilder. Hayden P. har varit och handlat muffins. Någon annan än jag som gillar "gardinerna"?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0