En blodig historia

Publicerat klockan: 15:05:22 den 2008-10-02


Hallå!
Idag Jennifer ville promt visa en klänning (som jag sa nej till) och innan vi gick ut ut butiken prövade vi denna (fula) fejkade pälsmössa. Usch!

Världens jobbigaste sak hände idag! Jag började blöda näsblod! Vi satt i matsalen,  och när jag skulle dricka mitt vatten så känner jag helt plötsligt att näsan börjar rinna. "Du blöder" sa Max och jag tittade ner. Vattnets färg har gått från transparent till rött.
Det var så jobbigt och det slutade ju inte blöda, så jag fick knappt i mig någon mat. Vi gick till skolsyster och pratade en snabbis. Mådde ganska bra då, men var samtidigt lite chockad. Varför? Nu mår jag superduperdåligt. Jag är trött, yr och mår illa. Vad ska jag göra?

Medan jag väntar på svar går och jag lägger mig en liten stund. Läser 7 Days to Change Your Life under tiden; man vill ju inte gärna slösa på tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0