Dagens planering

Publicerat klockan: 07:11:45 den 2008-10-13
God morgon!
Det är en trött Julia som vaknat idag. Om jag ska orka med den här veckan och kunna prestera som jag ska så bör jag få några fler timmar sömn per natt, vilket jag också har som mål att klara. 9- 9.30 timme per natt är helt perfekt för mig. På helgen brukar jag vakna efter just dessa timmar!

Idag:
8.30 - 13.40: SKOLA
14.00-17.00: Plugga
20.00-21.00: Plugga
Resterande: Egen tid

Hur låter det? Imorgon är det möten och annat som gäller, så lite vanlig basic studentbeteende kommer sitta fint idag. Hörs senare! Tänk på att det är måndag; en helt ny vecka, vad som helst kan hända - bara DU bestämmer!


Jag vill slå ett slag för mig och min kusin. Hon är bäst!

Kommentarer
Postat av: Ellie

Va söt du är fred!! Du är bäst!! <3 vi måste ses snart!

2008-10-13 @ 21:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0