Älskade kusin

Publicerat klockan: 21:54:33 den 2008-10-17
Hej alla glada!
Brorsan har ockuperat datan den senaste timmen (då jag kom hem) så nu är jag äntligen här! Saknat mig?!

Kändes toppen att kunna vara på alla lektioner idag. På fredagar har vi idrott sista timmen, och eftersom jag pajade knät för inte så länge sedan, har jag inte kunnat vara med på så mycket. Istället har jag styrketränat och kört lite rehab på Sats. Men ändå, det är trist att missa idrottslektionerna! Men nu äntligen!
Efter skolan åkte jag direkt till jobbet. Innan dess hann jag slänga i mig en Chicken Wrap från McDonald's, Joggi Yalla och en banan. Kände mig faktiskt ganska trött i huvudet efter sista lektionen, så lite energi var helt enkelt behövligt för att klara av några timmar på jobbet; som by the way gick bra!

Imorgon åker Mami med sin syster till Lund och hälsar på min älskade kusin. Han, Victor, har börjat plugga där och då var det lika bra att flytta dit! Saknar dig kusin vitamin! Så småningom kommer jag åka ner över en weekend och hälsa på, och dessutom så kommer han ju hem ibland också!
Det jag vill komma till är att Mami och jag planerade att köpa laptops tillsammans i helgen, men eftersom hon är bortrest, så har jag två alvernativ;
1. Jag köper min laptop i alla fall
2. Jag väntar, så vi kan köpa dem tillsammans.
Vad tycker ni verkar bäst?


En snygg, snygg, snygg kusin Victor!



Ps. Irina, du och jag kan prata på måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0