Veckans Planering

Publicerat klockan: 19:21:48 den 2008-05-18
* MASSOR med manusrepetition med Malin - hela veckan!
* Möte på Ticket med Jenny
* Magnetröntgen (Jag har helt otroligt mycket problem med min käkar - de låser sig, jag har ont osv. Inte ens tabletter eller bettskenor fungerar- så nu ska vi ta reda på felet!)
* Svansjön, Operan
* Teaterföreställningar
* Statistikarbete med Jennifer
* Redovisning av statistikarbete
* Jobb x3
* Garden Party hemma hos S
* Köp present till S

Usch, jag blir helt stresad bara jag tänker på allt som ska göras! Usch, usch, usch - allt på en gång! Hur gör man för att  planera bättre? Jag har kalender och massa andra prylar för att underlätta saker och ting, men det fungerar ju inte! Snälla, dela med er av era tips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0