Tiden går fort när man har roligt - sanning eller skröna?

Publicerat klockan: 18:06:39 den 2008-05-07

Dagarna bara flyger förbi mig i illfart! Allt går så fort! Man vaknar på morgonen och innan man vet ordet ligger man i sängen igen, fast det kändes som att man nyss gick upp! Det sägs ju att "tiden går fort när man har roligt". Då bör jag alltså ha det helt sjukt roltigt!

Jag tror att all denna hysteri kan bero på att det är sommarlov snart, det är även mycket prov/ läxor/ inlämningsuppgiter ect. i skolan, jag har jobbat en hel del den senaste tiden (eftersom det är mitt första jobb är jag lite av en rookie!) och dessutom händer det så himla mycket spännande i mitt privatliv just nu! Hur kombinerar man allting till en superblandning egentligen? Några tips?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0