Svårt med planering!

Publicerat klockan: 19:11:31 den 2008-05-18
Har spenderat hela dagen på stan! Köpte världens snyggaste klänning från Gina Tricot (mintgrön), ett snyggt armband i silver, och ett par lacoste flip-flops!
Jenny och jag satt på café med varsin smörgås och latte. Min hette Mocca White, som var urgod! Eftersom mitt blodsocker var ganska lågt var det perfekt med en sockerbomb! Jättegott! 
Vi diskuterade en del om sommarens resa. Usch, vad svårt det är! Nu börjar dessutom alla resor ta slut, så vi bestämde oss för att gå in på Ticket imorgon och få lite mer information från någon riktigt kunnig säljare! 

Ikväll ska jag hinna göra massa läxor, manusläsning, titta på den sista filmen, duscha och läsa! Undrar ni hur jag ska hinna? - Det gör jag med! Nu kör vi järnet! Kram!





(Ser ni det bruna läderarmbandet jag har på handleden? Det är det jag köpte igår! I love it!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0