Skumkrig!

Publicerat klockan: 21:49:19 den 2008-05-08

Hej, hej!
Ännu en dag som rusat förbi med stormsteg! Nationella provet i matematik gick helt okej! Svårt! Jag satt i två och en halv timme, sedan kände jag mig nöjd över min prestation! Det finns ingen anledning att vara nervös och jobbig nu. Provet är över och det finns ingenting jag kan göra åt saken. Perfekt! Bara ett statistikarbete kvar och sedan är jag klar med kursen = ingen mer matematik i hela mitt liv! Yey!

Efter lunchen drog jag och gänget ut till Kärrtorp för att se Grandavägen 7. Vi lyckades komma väldigt tidigt, så vi gick omkring i centrum. Hittade bland annat en fontän som någon hällt tvättmedel i, vilket resulterade i att hela fontänen bestod av bubblor. Det hela slutade med ett stort skumkring, vilket var superkul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0