Lördagmorgon

Publicerat klockan: 10:58:06 den 2008-05-17
God morgon! Även om jag ställde klockan idag har jag sovit som en stock hela natten igenom. Drömt hemska drömmar visseligen, så hemska att jag faktiskt inte ens ihåg de bra drömmarna!
Igår bestämde jag mig ju för att stupa direkt i säng, men jag gick in till Mamis rum och det slutade med att vi satt uppe och tittade på Anna Pihl och pratade till hur sent som helst! Känner mig nästan lite bakis för att det blev så sent, även om jag inte ens fick i mig en droppe alkohol igårkväll!
Igår blev det alltså ingen bokläsning för min del! Men det är ingenting jag sörjer över - jag kan ju läsa idag!

Åh, vad jag önskar att jag hade ett par coola gummistövlar nu! Tunika, tights och gummistövlar hade varit perfekt idag! Hjälp, vad ska man välja?! Några tips för en dag som denna?

Nu ska jag äta en god frukost med Paulo Coelho som sällskap! Hoppas ni får en fin lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0