Kvällen tillbringas med MA, Sofi och Carolina

Publicerat klockan: 19:57:40 den 2008-05-12
Okej, nu börjar klockan bli ganska mycket! Jag måste börja sammanställa mitt redovisningsarbete inför kulturhistorian imorgon! Har fixat bilder, både vanliga och overhead, nu är det det skriftliga kvar! Wish me luck!

Imorse lyssnade jag på The Voice. Under en reklampaus hade Sofi Fahrman ett inlägg där hon bokstavligen uppmanade mig att köpa hennes tidning Sofis Mode, där de tydligen skulle ha ett repotage med Carolina Gynning och hennes garderob - så vad hade jag för val? Jag var helt enkelt tvungen att köpa den!
Nej, skämt åsido, jag tycker det ska bli kul att läsa om vad Gynning har i sin lyxgarderob, det var därför jag köpte den! Kanske man till och med kan bli lite inspirerad! Anyhow, den får jag nog ta och skumma igenom som god natt saga. Nu måste jag börja med Marie Antoinette!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0