Kallas det dålig planering?

Publicerat klockan: 20:14:54 den 2008-05-05
Jag har just insett att jag har åtagit mig på tok för mycket jobb den här veckan! Skolan är snart slut och då gäller det att kämpa och satsa sista korten, inte jobba mer! Ah!
Hur kommer det sig förresten att lärare ger ut helt otrolig mycket prov, fördjupningsarbeten och läxor nu sista månaden? Kan man inte planera eller dela upp det bättre?

* Kulturhistoria: redovisning
* Engelska: läsa ut bok, prov på kapitel
* Svenska: läsa textkompendium, läsa kärleksroman
* Nationellt prov: matematik och engelska
* Matematik: lämna in fördjupningsarbete

Allt detta ska göras inom en tvåveckorsram! Hjälp!

Kommentarer
Postat av: camilla [ G l o s s y ]

svar: ja du inte mycket, plågats i skolan bara :P själv då? ha en trevlig kväll

2008-05-05 @ 21:06:09
URL: http://millaans.blogg.se/
Postat av: camilla [ G l o s s y ]

svar: åh så känner jag också just nu. skolan tar upp all tid och energi :( vill verkligen ha lov nu!! Vad ska man göra? :P man får väll helt enkelt stå ut och räkna ner dagarna tills det är över, det är vad jag gör iallafall! :)

2008-05-05 @ 21:31:43
URL: http://millaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0