Indien-update

Publicerat klockan: 21:52:36 den 2008-05-01
Wow, vilken dag! Jag är så trött så jag skulle kunna somna på stället!
Jag hann faktiskt komma till jobbet en halvtimme tidigare i förmiddags och pröva massa kläder. Med mig hem fick jag en tuff nyckelring, cardiganklänning, tunika och klänning!
Fem timmar på jobbet gick fort. Sedan kom Mami och hämtade mig. Vi åkte till farmor och farfar och träffade lite släkt från Skåne som var på besök! Så kul! De hade nu under våren varit i Indien och hälsat på sitt fadderbarn och jag fick se en hejdundrans massa bilder därifrån! Hur kul som helst! Färger, trevliga indier, god mat, härligt väder och bra priser! Man fick verkligen en riktigt bra överblick på hur det verkligen ser ut där. Med tanke på att media är ganska bra på att förvrida fakta kan man aldrig vara säker på vad som är sant eller inte, men efter att ha sett dessa bilder kan jag vara mer säker. Det är enormt fattigt, men samtidigt lever dessa männsikor med en stor optimism.

Imorgon kommer bilder på kläderna jag köpt idag! Nu ska jag göra mig i ordning så jag kan komma i säng någon gång! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0