Imorgon...

Publicerat klockan: 23:00:30 den 2008-05-10
Äsch, fasen! Nu ska jag banne mig komma i säng i tid ikväll! Imorgon vill jag vara pigg som bara den, när jag ska jobba och allt!
På måndag ska vi visa en 10-minuters sekvens från vår dialog i teatern - spännande - men läskigt! Jag känner mig inte hundra på replikerna och dessutom så har Malin och jag inte hunnit öva så mycket! Så, som sagt, det kommer bli spännande men läskigt!
Under tisdagens kulturhistoria ska jag redovisa om Marie Antoinette. Inte filmen, utan personen! Kul! Jag har all fakta och annat relevant, nu måste jag bara sammanställa det och fixa lite snygga bilder! Förebereda i tal och skrift! Önska mig lycka till!

Imorgon kommer bli en bra dag! Det känner jag på mig! Vi har lite jordgubbar hemma som ska ätas till frukosten och så har jag gjort en supergod/nyttig/lyxig matlåda till lunchen! Såklart tar jag cyklen upp till jobbet - vad annars?

Vad gör ni imorgon bitti? Droppa gärna en kommentar! 

Kommentarer
Postat av: Therese [Melwins maamma]

Kikade i lite olika blogga och så hamnade jag här. En mycket roligt och intressant blogga att läsa.

Snygg design.. =)



Ha en kanon dag.

2008-05-11 @ 07:57:00
URL: http://melwinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0