I shoppartagen igen!

Publicerat klockan: 22:27:48 den 2008-05-27
Återigen en dag med sol - såklart fick jag inte sitta i solskenet! Malin och jag har bokstavligen levt i teatersalarna under dagen och repat. Om man jämför med i fredags så känns det mycket bättre nu. Om man inte jämför med någonting alls så känns det himla bra! Jag känner mig redo inför morgondagens föreställning! Vi jobbar mycket bättre på golvet (igen improvisation längre!) och replikerna sitter nästan helt och hållet nu! Det känns verkligen som en tyngd lyfts från axlarna!

På fredag ska jag bara ha min kusin i tankarna hela dagen. Han tar nämligen studenten och jag kommer såklart vara på plats! På lördag har Daddy bjudit mig på ett event som han i sin tur blivit bjuden till - det ska bli skitkul! Det jag vill komma till är att jag inte hade någon aning om vad jag skulle ha på mig under dessa två dagar - så jag åkte iväg till k:fem och shoppade loss!
Hittade en superduperfin jacka som jag gått och trånat efter hur länge som helst, men som tog slut för hur länge som helst sedan, men nu har de fått in den igen, så jag var inte sen på att hugga till! Otroligt vacker klänning med blommönster som ser ut att vara hämtad från en tavla! Kom även hem med örhängen från Pearls for Girls. Själva shoppingturen var relativit snabbt och smärtfri, precis som det ska vara! Nu är jag bara irriterad vöer att jag inte har några bra skor att ha på mig till helgen! När man har storlek 44 i skor kan man inte bara rusa in på Nilsons och köpa ett par klackar! Mami föreslog att jag skulle ha mina gråa sneakers, men det vill inte jag eftersom jag kommer känna mig som en tomboy då, men jag har väl inte så mycket fler val... I veckan kommer jag inte hinna springa in på King Size skor och köpa ett par, vilket är synd för det är ganska bra!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0