Hockey vs. Indiana Jones

Publicerat klockan: 19:33:05 den 2008-05-16
Ikväll är Mami ute med lite tjejkompisar, så jag ska ha myskväll med Daddy och brorsorna! Vi har dock något delade åsikter när det gäller vad som ska ses på TV under kvällen, så jag har smart nog löst det genom att de tittar på sin hockey på en TV och jag ser på Indiana Jones på en annan! I hockyn (och alla andra sporter för den delen!) är det viktigaste för mig att se målen, vilket blir en lätt match när man är hemma. Daddy och bröderna skriker alltid "Jaaaaaa!" eller "Neeeeej!" när det blir mål, så det är bara för mig att springa till dem och se vem målgöraren är! Smart va?!

Nu är det middag för vår del! Vi hörs lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0