Heja hon i turkost till höger!

Publicerat klockan: 22:34:41 den 2008-05-15
Det finns väl ingen som har missat att 2007 var ett tufft år för Britney Spears? Nu börjar hon i alla fall komma back-on-track genom dans, träning, bra mat, snygga outfits (okej, det kan bli bättre!), träffa barnen igen och jobba! Jag tror ärligt talat att Britney är en sådan människa som inte kan leva ett bra liv om hon inte arbetar som en flitig liten myra. När hon jobbar går det hur bra som helst, men när det blir för mycket val och fritid händer inte lika bra grejer! Förstår ni vad jag menar?
När jag har tid gillar jag bland annat att titta på  Extreme Home Makover Du blir vad du äter. Varför? Jag älskar att se när det börjar lossna och bra för människor. Att ta sig genom skiten och jobb sig uppåt, mentalt, fyskiskt- you name it! Just därför är jag extra, extra glad just nu för att det verkligen börjar gå bra för ms. Spears! Heja Britney!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0