Frukosttips!

Publicerat klockan: 16:50:14 den 2008-05-14

Vad skönt det är med en ledig eftermiddag! Jag ska hinna med att läsa lite tidningar jag har köpt men inte hunnit läsa, ta det lugnt och kanske göra lite skolarbeten också.
Imorse var jag inte alls sugen på frukosten som fanns hemma, så jag köpte lite on the go. Men det blir en dyr vana att köpa frukost på det viset hela tiden, så när jag kom hem från skolan stack jag direkt iväg til affären och handlade lite. Cashewnötter (naturella), torkade äppelbitar, Godmorgonjuice (Sicilien) och Valio- yoghurt (naturell= vanilj). Nu blir det extra roligt att gå upp på mornarna, när man har en god frukost att se fram emot!

Bra tips för morgontrötta!
- Se till att ha en god frukost hemma! Då vaknar du på morgonen och blir sugen på att äta din goda frukost, vilket i sin tur betyder att du måste gå upp! Enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0