Föralltid 21?

Publicerat klockan: 22:39:40 den 2008-05-16

Jag har spanat in en sida som är hur bra som helst! Brett sortiment, färger, kläder för alla smaker och till ett billigt pris - om inte ännu billigare nu när dollarn är så låg! Spana in www.forever21.com! Nu ska jag försöka komma i säng någon gång så jag kan börja läsa någon av mina böcker! Vet dock inte vilken jag ska börja med - alla verkar så himla bra!

Imorgon ska jag och Mami träffa morbror, moster och kusin för att åka iväg på hemligt uppdrag! Om jag gick välja skulle jag då vilja ha på mig trosorna, Missoni- inspirerade koftan, tank- klänningen och den härliga väskan till! Vad hade du valt? Eller, gå in på deras hemsida och välj ut dina egna favoriter! Ah, nu vill jag läsa! God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0