Feedback

Publicerat klockan: 21:30:05 den 2008-05-09
Vilken dag! Vilket väder! Synd bara att jag inte haft tid att sitta ute i solen under dagen...
Imorse vaknade jag innan väckarklockan ringde och åt frukost med en molnfri himmle ovanför mig! Underbart! Finns det något bättre än att äta en lyxig frukost utomhus på sommaren? (Inte för att den var frukosten var superlyxig eller att jag satt ute, men visst är det en härlig tanke?!)

Lånade Mamis cykel idag och cyklade till tunnelbanan! Så himla härligt när det är fint väder! Det ska jag fortsätta med nu (igen)!
Jag har världens bästa historialärare,så lektionen blev en hit som vanligt! D är bäst!
Hade även teaterlektion idag. Det gick bra, Malin och jag hann repa en hel del och även få lite feedback! Så här kan det se ut när man får feedback av S:



Kommentarer
Postat av: Frannie

Ha! Din lilla papparizzi, där fick du oss allt !!:D Vilken klockren feedbackbild!

2008-05-10 @ 19:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0