Dagens planering

Publicerat klockan: 10:54:25 den 2008-05-18
God morgon!
Riktig myskväl igår! Jag och minsta brosan Jens åt glass medan vi tittade på Jakten på Lycka. Riktigt bra! Efter filmen hade vi så mycket att prata om, så jag sov på i hans rum under natten. Sent blev det.

Idag blev det tidig uppstigning. Det kommer bli en liten shoppingförmiddag för min del! Idag ska jag inte vara personal shopper åt någon, så jag kan garantera att jag kommer hem med lite grejer! Vill få tag i ett par vita  Converse och en resväska inför sommarens alla resor!
Vid två- tiden ska jag träffa Jenny. Vi ska sätta oss ner på något mysigt café och bestämma daum för sommarens utomlandsresa! Jag kan knappt bärja mig! Snart är det sommar och snart ligger vi på en varm strand någonstans i världen och sippar på en god drink!  

Vad har du för planer inför sommaren? Sol, bad, resor, urflykter...?

När jag kommer hem ska jag minsann ta mig i kragen och göra massa skolarbeten! Egentligen är det riktigt roligt att studera, men det är biten att-komma-igång som är jobbig, eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0