Sverige - Brasilien

Publicerat klockan: 20:57:15 den 2008-03-26
Ikväll slipper jag gå och lägga mig tidigt för att jag går inte upp tidigt imorgon! Känns superskönt! Jag bör duscha och måla om naglarna innan jag slänger huvudet på kudden och sover min skönhetssömn!

Dessutom är det Sverige - Brasilien nu. Eftersom hela sportfamiljen tittar så är det klart att jag ska ägna lite tid för spelare som Fredrik LjungbergMarcus Rosenberg och Kim Källström. Det skadar ju inte precis att de ser bra ut, eller hur?! Vilka spelare är ögongodis för dig?

Kommentarer
Postat av: Fanny Gillbjer

svar: alltså det kan väl hända.. men det är så EXTREMT
hela pogrammet..

2008-03-26 @ 21:17:24
URL: http://fannygil.blogg.se
Postat av: ullrika

om du med ögongodis menar spelar så bra att de blir godis röstar jag på micke nilsson. såg inte matchen idag dock (var på röda korset-kurs) men han har aldrig tidigare varit nåt annat än grym så jag utgår från att han var det idag också. typ som allbäck: lägstanivån är så hög att det blir fantastiskt även när det är kasst! typ.

2008-03-27 @ 00:18:57
URL: http://akirllu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0