Maaat!

Publicerat klockan: 20:36:18 den 2008-03-25

Äntligen hemma. Jag sitter nu franför datan med toast, ananasjuice och lite yoghurt med massa gott i! Precis vad jag är sugen på just nu! Toppen!

Det har varit en riktigt lång dag, men en kul sådan! Jag har hunnit gå lagerutbildning med Calle, jobbat, provat kläder inför öppningen av k fem i Vällingby på torsdag (du kommer väl?!), träffat Jenny, klippt mig (!), ätit världens godaste sallad med räkor, avocado, bulgur, sallad, ägg, rom och lite till! Just det! Jag hittade en ursnygg mintgrön kappa  på Myrorna! Älskar den!

En bild beskriver mer än tusen ord, eller hur? Passar utmärkt för en dag som denna! Hoppas ni alla har haft en lysande dag! Puss och kram!



image83

image84

(Jenny mixade ihop en cool outfit till mig - fint va?!)
image85

image86


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0