Ingen träning!

Publicerat klockan: 20:01:32 den 2008-03-20
Nu är jag hemma igen. Dock blev det inte så mycket träning. När Jenny och jag kom till hallen sa hon att det kanske inte skulle bli någon, eftersom det är skärtorsdag = halvröd dag. Och mycket riktigt, det var ingen träning. Dessutom var alla banor upptagna, så det fanns ingen möjlighet att lira lite själva. Men vi lyckades ha det trevligt ändå! Vi satt längs väggarna i omklädningsrummet och pratade läänge om allt mellan himmel och jord. Utlandsresor, kompisar, träning, jobb, blogg, sommar, påsklov, pengar...

Det här blir förhoppningsvis en lugn och härlig kväll. I alla fall härlig - i en familj på fem brukar det inte vara lugnt så ofta! Jag ska duscha, måla om naglarna, äta lite rostbiff och potatissallad och se om det går något bra på TV ikväll. Kanske Anna Skippers "Du är vad du äter". Jag tycker faktiskt det är himla kul att se på program där människor lyckas. Då blir man peppad av att lyckas själv!

Huggies!




Kommentarer
Postat av: Frannie

Nämen attans XD otur där, men bra att ni kunde vända det till nåt positivt iaf :)

2008-03-20 @ 20:16:31
Postat av: TUMADRE

kollar på "du är vad du äter" nu...
:) ;)

2008-03-20 @ 20:24:49
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0