Gossip Girl

Publicerat klockan: 21:37:04 den 2008-03-29
Är det någon annan än jag som saknar ungarna på Upper East Side? Chuck, Nate, Blair, Serena, Dan, Jenny... Jag talar förstås om Gossip Girl! Så fruktansvärt bra serie! Som de flesta vet så kommer den åter i vår, men jag vill inte vänta! Jag vill se den! Nuu!
Så härliga stilar , kläderna, manuset, the settings (vad heter det på svenska?), dialogerna, karaktärerna... Första gången jag tittade tyckte jag det verkade som en dålig kopia av OC, men efter att ha sett några avsnitt jag har kommit fram till att det är bättre! Mycket bättre! Karaktären jag gillar bäst är Serena van der Woodsen. Just nu i alla fall. Vad tycker ni? Är Gossip Girl lika bra som jag säger? Finns det, om möjligt, någon bättre serie?

image155

Kommentarer
Postat av: laijna

GG äger :D

2008-04-01 @ 18:55:45
URL: http://laijnloo.blogg.se
Postat av: laijna

Svar: jag ger inte ut vart jag bor :S men jag får väl kolla på google eller nått :D

2008-04-01 @ 18:56:45
URL: http://laijnloo.blogg.se
Postat av: Marta

Gossip Girl är fett bra men jag gillar oxå OC.
Chuck Bass är bäst dom elaka är alltid bäst ahahaha

2008-04-03 @ 00:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0