God morgon!

Publicerat klockan: 10:57:01 den 2008-03-21

Hoppas alla har sovit gott! Det har inte jag. Jag vaknade långt innan mitt alarm ringde och kände mig inte ett dugg utvilad. Ville bara somna om men det gick såklart inte. Tog en dusch men det hjälpte inte heller. Men, mina goa vänner, oavsett hur den här morgonen har börjat så jag jag bestämt mig för att detta ska bli en bra dag! En hejdundrans bra dag!

Har ni någon gång hört någon säga "Imorgon börjar mitt nya liv" - men denna någon kommer aldrig igång? Det har jag, massvis med gånger. Därför säger jag som Jack i Titanic :"Make it count", alltså låt varje dag räknas. Lev varje dag som den sista. Det betyder för guds skull inte att du ska göra två miljoner saker på en och samma dag, utan att du ska göra saker som gör att du känner dig nöjd med dig själv och din dag. Jag slänger upp en lista med lite allmäna tips!

* Ät massa frukt och grönsaker
* Drick vatten
* Försök undvika kaffe
* Rör på dig
* Sov din skönhetssömn
* Använd inte tobak
* Skydda din hud från solen
* Skratta



Jag önskar er alla en riktigt god dag! Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Frannie

"Har ni någon gång hört någon säga "Imorgon börjar mitt nya liv" - men denna någon kommer aldrig igång?" - Haha, jag kommer att tänka på när Jennifer engång i matsalen pratade om hur hon tenderar åt det hållet :D Jag uppskattar verkligen dina tips :) Ha det bäst!

2008-03-21 @ 19:26:28
URL: http://franniefrenn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0