Frukost!

Publicerat klockan: 19:21:16 den 2008-03-23

Jag ber tusen gånger om ursäkt för dagens enormt dåliga bloggning!! Daddi och jag har suttit i möte idag, jag har städat och tvättat lite och varit på en trevlig lång, kall promenad med Jenny! Alltid lika mysigt!


Jag stod länge och funderade vid kylskåpet, men lyckades mixa ihop detta! Mums!

image56



I nästa inlägg blir det lite bilder från gårdagen! Inom loppet av en timme kommer de ligga uppe! Först ska Daddy och jag äta middag! Gravad lax med tillbehör!


Kommentarer
Postat av: alec

jag kommer inte ihåg tror det va bikbok eller nått sånt.. Men den äger, brun med rosa text :)

2008-03-23 @ 19:30:54
URL: http://alecstar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0